25 December 2013

Idag har jag haft en otroligt bra födelsedag! Vaknade av att mamma, hennes man och två av mina bröder sjöng. Fick ett paket som innehöll en nalle med en lapp. På lappen stod det att jag fick välja en stad jag skulle vilja besöka inom Europa så skulle jag och mamma åka dit på en weekendresa!!
 
Runt kl. 2 var vi hemma hos pappa där vi firade mig och Max. Massa gäster både släktingar och bekanta. Massa god mat och en massa prat. En underbar dag skulle jag vilja kalla det. 
 
Nu är jag inte längre någon tonåring utan hela 20 år!
Det är ganska galet vad snabbt tiden har gått!

På bilden här nedan finns nästan alla mina presenter med.
~ Nikon D7000 & Nikkor 50mm f/1.8 ~
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback