3 November 2012

Idag var det kaninutställning i Åstorp. Otroligt rolig dag med en massa kaninsnack! Det är skönt att kunna prata med personer som har samma intressen. Nästa lördag bär det av till nästa utställning där den nya honan jag hämtade hem idag ska ställas. Med mig hem hade jag en Dvärgvädur i färgen rysstecknad zobel brun. Ska bli riktigt skoj att se vad detta resulterar till. En bild på min lilla flicka Ivana.
Sen har jag ju självklart bilder på andra kaniner med.
Det var rätt svårt att få bra bilder då det var rätt mörkt och att gallerna var ivägen på så pass många. Första gången jag såg en engelsk vädur "live"!! Måste säga att dem skrämmer mig lite smått med deras långa öron. En ras jag aldrig skulle kunna ha. 
~ Nikon D90 & Nikkor 50mm f/1.8 ~
Kommentarer
Malin säger:

Fina bilder som vanligt! Mina älsklingar på 1 o 2 bilden :) (Om man inte räknar med din sjukt fina kanin!)

Svar: Tack så mycket! :D Hehe :3
Malin Hultman

2012-11-04 | 07:09:22
Alice (: säger:

Åh, så söta!! :D

2012-11-04 | 11:32:39
Bloggadress: http://fotohunden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback