30 Dagars utmaning - Dag 2

Om 10 år... Hoppas jag ha kunnat skaffa mig ett jobb som fotograf och även förhoppningsvis som webbdesigner. Helst som frilansare annars även som egen företagare. Hoppas på att ha kunnat skaffa mig en massa mer erfarenhet om fotografering och utveklas mer som både fotograf och webbdesigner. 
 
Hade velat ha kommit ut med mitt namn så fler känner till mig och även kunna skaffa kunder som skulle vilja anlita mig som deras fotograf. Även bygga ett stort portfolio med bilder redan från idag och dessa 10 år fram. 
~ Nikon D90 & Sigma 105mm f/2.8 DG Macro ~
Kommentarer
Syster säger:

Du om 10 år hoppas jag även att jag är moster till lilla Louise eller Majros! ;) hihi

Svar: Haha tönt! :)
Malin Hultman

2012-12-06 | 21:23:43
Bloggadress: http://chokladsylt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback