30 Dagars utmaning - Dag 1

En nytagen bild på dig + fakta om dig själv
Bilden är fotograferad tidigare idag på mig, Bentley och Pixel. Fotograferad utav min bror.
Jag är en ganska glad och kreativ tjej på snart 19 år. Mitt liv kretsar kring kaniner och fotografering. Driver en kaninuppfödning av rysstecknade dvärgvädurar till utställning samt att jag har några hopp och kelkullar då och då. Går sista året på LBS där jag läser IT-media med inriktning fotografisk bild. 
 
Min fritid spenderar jag mest med kameran i handen och kaninerna i hagarna och även en del framför datorn. Jag är bosatt i en liten by i nordvästra Skåne med mamma, mammas man, 2 av mina brödrar och mina kaniner. Har även en syster som flyttat hemmeifrån och en till bror som bor hos min pappa. 
Kommentarer
Clara (jobbing go o glad) lillasyster säger:

Jätte fin bild! Du e hur söt som helst, tänk bara på att inte ta så stark redigering i ansiktet :) <3

2012-12-12 | 11:00:48
Bloggadress: http://clllara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback