19 Juni 2011

Så kul att man loggar in på bloggen och ser att man fått en massa besökare utan att jag skrivit något. :D
Men jag ska försöka börja blogga oftare. Det har hänt en himla massa sedan jag bloggade sist.

Jag ska förmodligen tinga en liten kaninpojk från Söderhamn, som isf kommer komma ner till mig i Augusti någon gång. Han är av rasen Lejonkanin/hermelin och har färgen Vit Rödögd, han är super gullig.
Quick har flyttat och nu är det bara lilla Alfons som söker nytt hem.

Imorgon blir det att ringa veterinären.. Tråkigt nog.
Alla kaninerna utom Dell har flyttat ut i den nya buren en utebur som vi köpte i veckan.
Satte in Kiwi och Bentley där igår, för vi först skulle sätta dit en tråskiva där imellan så det blev 2 burar på överplan. När vi satt dit den var där en liten glipa och tänkt att de gör nog inte så mycket så jag satte dit sågspån och satte in Kiwi gick sedan in för att Städa Dell's bur och sen hämta Bentley för att han också skulle flytta ut. Men när jag komemr ut med hans matskål och vattenflaska så får kiwi värsta farten och flyger in i husdelen av buren. Och då hör jag en massa bankande och sen är hon inne på andra sidan av buren där Bentley ska vara. Och då var det bara att skruva dit en skiva till innan jag kunde sätta ut Bentley också.
~ Nikon D90 & Nikkor 50mm 1.8 ~
Kommentarer
Mamma säger:

Så duktig du är som skruvar dit träskivor hit och dit!! Hehe

Men otroligt fina bilder, som vanligt, har du tagit! :-D

2011-06-19 | 21:06:59
Beatrice säger:

Den första bilden på Bentley blev riktigt fin :D

2011-06-22 | 13:21:11
Bloggadress: http://blackabovewhite.blogg.se/
Anonym säger:

Menade sista bilden xD

2011-06-22 | 13:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback