31 Juli 2011

Har nu taglit lite nya bilder på bäbisarna i gräset :D
Detta är den första honan, hon är gul/svart japanbrokad
----------------------------------------------------------------
Detta är den första hanen, sin pappa upp i dagen. Han är också gul/svart japanbrokad
----------------------------------------------------------------
Hane nummer 2, han är gul/svart japanbrokad wienertecknad. Otroligt mysig och nyfiken.
----------------------------------------------------------------
Hane nummer 3, han är viltgrå japantecknad wienertecknad.
----------------------------------------------------------------
Hona nummer 2, hon är gul/svart japantecknad wienertecknad.
----------------------------------------------------------------
~ Nikon D90 & Nikkor 50mm ~
Kommentarer
Victoria säger:

Man blir ju sjuk <3

2011-07-31 | 19:59:34
Bloggadress: http://victoriaslifeofart.blogg.se/
Maria - hobbyfotografen säger:

Åh den längst ner! typ kär! ;D skitläcker färg!

2011-07-31 | 20:40:58
Bloggadress: http://leptir.blogg.se/
Hanna säger:

Hur gamla är dem på bilderna? :)

Undrar bara, för i med att du har kanin uppfödning?

Så kanske du kan ge mig några tips?

Har tjatat på mamma i typ 1 ½ år att jag vill ha kanin uppfödning. Och nu har jag äntligen kommit på ett bra sätt att övertala henne! Har haft en kull innan. Men mamma tyckte inte att vi hade tillräckligt med pengar för att fortsätta med uppfödningen. Men vill du höra mer så kolla min blogg, så kan jag skriva det i ett inlägg.



Men du kanske kan ge mig lite tips, du verkar helt grym när det gäller kaniner och foto.



Kram / Hanna :)

2011-11-27 | 15:38:07
Bloggadress: http://hannaaolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback