23 Juli 2011

Den lille har lit svårt med vikten igen. Är rädd att det är en mupp. Men vilket jag inte hoppas att den är.
Sitter fortfarande och försöker luska ut vilken typ av färg japanen har med tanke på den bruna pricken i pannan.
Och jag upptäckte en riktigt cool sak på den Viltgråa, den har "dold" japan teckning. Dvs. den är japantecknad under de viltgråa. Ska se om jag kan få en bild på de eller om Ida kanske kan ta en bild som jag kan få låna. (A)
Blir inte så mycket skrivande idag skulle jag tro. Ida kommer hit snart sen blir de en MASSA fotografering ;)
Kommentarer
Ebba säger:

SV: Hej igen, såg att du skrivit inlägget, tack så jättemycket för hjälpen och lycka till med ninisngarna! Du tar underbara bilder förresten ;) älskar dina hund- & hästbilder, mer av det! Kram och lycka till!

2011-07-23 | 20:56:08
Bloggadress: http://ebbaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback