19 Juli 2011

Idag gick jag ner lite dystert till Dells bur men till min förvåning var dell galen och hoppade runt som en knas(de vanliga XD). De va först efter ett tag jag la märke till hennes lilla bo(bredvid huset) som var fullt av päls. Och där låg blod lite här och där i buren. Och då kom tanken "KANINUNGAR" kollade lite snabbt och där va 5st. De är underbara. En viltgrå, en japantecknad, en brokad och 2 förhoppningsvis vita blåögda. 


~ Nikon D90 & Nikkor 50mm ~

Förlåt för de otroligt dåliga bilderna men de kommer bättre bilder på de typ om ngn dag för att ville inte röra förmycket för att inte stressa upp Dell ^^
Och sen kommer jag ju fota de otroligt mycke sen när de får päls om typ 4-5 dagar :)
Kommentarer
Victoria säger:

Stort grattis till dom små :'>

Pussa dom ifrån mig när dom blivit tillräckligt gamla !

2011-07-19 | 19:05:47
Bloggadress: http://victoriaslifeofart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback