24 Augusti 2011

Jag vet att jag måste bli bättre på att uppdatera bloggen men ja. xD
Skolan började iaf idag, var väll i skolan i 45 min och missade bussen som gick 10.45 hem så jag fick sitta på stationen i 1h för att ta en senare buss.. Hatar verkligen dessa busstider. 
De var väll lite skönt att vara tillbaka i skolan men ändå inte.
Jag skulle igentligen läst Foto nu i 2an men så blev de ju inte nej.. ._.
Då de bara har Wbbdesign detta året får de bli de. Men ja ska väll inte klaga vem tackar nej till att lära sig koda hemsidor? ;)
Kommentarer
Foto Sessan, Jessica Widh ♥ säger:

Låter som en rätt bra dag :) jag läste foto A i 2an, ska läsa foto B nu i 3an^^ Webbdesign hade jag i .. 1an tror jag, fick MVG där(Y)

2011-08-25 | 12:49:10
Bloggadress: http://crossthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback