11 September 2012

10 September var en hemsk dag..
Blev hämtad efter skolan efter att mamma hämtat syster på stationen och bror på sin skola. När jag kom in i bilen sa min syster att Saga blivit sämre än vad hon varit tidigare. Jag smsade pappa och frågade om jag kunde komma och hälsa på dem då jag verkligen ville träffa Saga innan något mer hände.
Och fick då som svar att de skulle åka tillbaka till veterinären igen för att låta Saga somna in.. Jag blev förtvivlad och pratade med mamma. Vi valde då att skynda oss då mamma och syster ändå skulle ett ärende där min pappa bor. Vi kom till pappa vid 10 i 5 och jag kunde verkligen inte hålla tårarna inne. Jag såg verkligen hur lyckliga hundarna blev av att se mig, då jag inte träffat de sedan 2010(?) om jag inte minns fel.
Följde med dem till veterinären för att säga hejdå till Saga...

Bilderna är tagna igår innan vi åkte till veterinären. Hon var både lycklig samtidigt som hon var orolig då hon visste att något skulle hända. Jag kommer aldrig att glömma denna underbara hund och alla de minnen jag har med henne. Hon har betytt så pass mycket för mig..
 
Vila i frid Saga ♥

~ Nikon D90 & Nikkor 50mm f/1.8 ~
Kommentarer
Annika säger:

Så fin hund, Vila I Frid! Vi hade en aggressiv katt, som vi valde att avliva för han skadade min kanin på ett brutalt sätt så vi fick avliva min kanin. Nästa dag avlivades Felix (katten), min mamma berättade att hon har aldrig sätt Felix så snäll när de kom till veterinären. Han visste vad som skulle hända..

Svar: Det är verkligen hemskt att förlora djur.. :/
Malin Hultman

2012-09-14 | 13:56:10
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Sarah säger:

Vila i frid lilla Saga <3 :(

2012-09-17 | 18:40:59
Bloggadress: http://goldenphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback