10 November 2012

Idag var det ännu en utställning och denna gång deltog faktiskt jag med med Ivana. 
Jag förväntade mig inte de bästa poängen då hennes färg/teckning faktiskt är rätt svårt. Samt att hon har en aning lång päls samt lite dåliga öron viket är 2 saker jag ska försöka förbättra i mina kullar efter henne. 
 
Jag blev riktigt förvånad när jag faktiskt såg att hon fick hela 93p (av 100). Då med lite avdrag på att hennes teckning/färg inte var riktigt som den skulle.
 
Vikt                                        5 av 5p
Rasprägel och presentation      19 av 20p
Kroppsform                            18,5 av 20p
Pälsens täthet                         9 av 10p
Pälsens kvalitet                       9 av 10p
Färg                                       9 av 10p
Teckning                                 18,5 av 20p
Kondition, vård och sundhet      5 av 5p
 
Med en kommentar:
Svag på kropps teck.
~ Nikon D90 & Nikkor 50mm f/1.8 ~
Kommentarer
Anonym säger:

Hejhej!
Följer du Pretty little liars? Vi driver i alla fall en fan-blogg och uppdaterar ofta om allt angående serien. Kika gärna in, och vill du börja se serien så kan du se avsnitten på våran blogg inom kort!

- A

Svar: Jag orkar inte med någon bloggreklam på min blogg. -.-'
Malin Hultman

2012-11-10 | 23:35:17
Bloggadress: http://pllsweden.blogg.se
Jessica Persson säger:

kul att hon fick så bra poäng ändå. Är du mycket på utställningar?

Svar: Det var de verkligen. Nej jag har varit på 2st men bara ställt ut en gång. Ska bli mer i vår när jag fått sålt kaninerna som ska säljas och när jag hittat en bra hane till Ivana. :)
Malin Hultman

2012-12-04 | 16:35:00
Bloggadress: http://classica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback