11 November 2011

Det har hänt en hel del sedan jag senast skrev här.
Jag har tingat en liten kaninhona som kommer ner till mig om 2 veckor, otroligt söt är hon. Hon är en blaning mellan Holländare och Dvärgvädur. Färgen på henne får ni se sen när jag har henne hemma ;)
Jag har även börjat hoppa med de andra kaninerna och Bentley visade sig vara duktig på det.
Har även fått sålt alla kaninungar och försöker hitta ett hem åt Kiwi, vilket inte går lika lätt men ändå haft intressen på henne men de har inte velat köpa henne sen.. Lite tråkigt.

Har även planer på att sälja av fler kaniner men får se hur det blir, då jag är otroligt fast vid både Bentley, Dell och Brian. Men kan inte heller sälja Stella då hon är lixom ändå så pass speciell och tror ändå ingen hade klarat av den lilla knasen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback